Eerste beelden knelpuntenmonitor gepresenteerd tijdens Regionale Bouwtafel Drechtsteden
Donderdag 23 april 2026 vond er weer een Regionale Bouwtafel Drechtsteden plaats, geleid door voorzitter Jaap Paans. Woningcorporatie Trivire trad op als gastvrouw voor deze editie. Een goed vervolg van een inmiddels vierjarige traditie om te gast te zijn bij één van de deelnemers. Deze Bouwtafel stond in het teken van de knelpuntenmonitor sociale woningbouw. Dit is een instrument om in beeld te brengen welke knelpunten het bouwen van (sociale) woningen en de versnelling hiervan in onze regio tegenhouden. Leden van de Bouwtafel kregen deze monitor gepresenteerd en gingen in gesprek over de uitkomsten.
Tijdens de Regionale Bouwtafel Drechtsteden werden de eerste beelden van de knelpuntenmonitor gepresenteerd. De knelpuntenmonitor is een waardevol instrument dat de (sociale) woningbouw moet versnellen.
Meer 'Bouwen en Wonen' nieuws
-
02-06-2026
Ondertekening overeenkomst nieuwbouwproject De Blauwe Zoom: toevoeging sociale huurwoningen
Dinsdag 26 mei 2026 werd een koop- en realisatieovereenkomst ondertekend voor de ontwikkeling van een appartementencomplex met sociale huurwoningen. Lees meer over Ondertekening overeenkomst nieuwbouwproject De Blauwe Zoom: toevoeging sociale huurwoningen
-
26-05-2026
Een kijkje achter de schermen: bouwprojecten in de regio openen hun deuren voor publiek
Op 20 juni 2026 vindt de landelijke Dag van de Bouw plaats: verschillende bouwprojecten openen hun deuren voor publiek. In de regio Drechtsteden kun... Lees meer over Een kijkje achter de schermen: bouwprojecten in de regio openen hun deuren voor publiek
-
19-05-2026
Eerste beelden knelpuntenmonitor gepresenteerd tijdens Regionale Bouwtafel Drechtsteden
Tijdens de Regionale Bouwtafel Drechtsteden werden de eerste beelden van de knelpuntenmonitor gepresenteerd. De knelpuntenmonitor is een waardevol... Lees meer over Eerste beelden knelpuntenmonitor gepresenteerd tijdens Regionale Bouwtafel Drechtsteden




